ѕ≥знайко
ѕошук на сайт≥

∆урнали Ђѕ≥знайкої Ц це:
Х п≥знавально;
Х весело;
Х круто!
Ѕо кожен випуск насичений р≥зноман≥тними вправами та ≥грами, €к≥ спри€ють розвитку д≥ток!
“ож ми вир≥шили створити нову рубрику Ђќр≥Їнтовний план-конспект зан€тт€ дл€ д≥тейї, за €кими виховател≥ та вчител≥ можуть проводити зан€тт€ з мал€тами та школ€риками!
Ћов≥ть урок дл€ мал€т в≥д ѕ≥знайка на тему: Ђя украњнець / украњнкаї.

“ема:

Ђя Ц украњнець / украњнкаї

ќр≥Їнтовний план-конспект зан€тт€ дл€ д≥тей в≥ком в≥д 2 до 6 рок≥в

Ќавчальне завданн€: розвиток мисленн€, мовленн€, у€ви.

ћета зан€тт€: розширити знанн€ мал€т з ≥стор≥њ украњнського народу, спонукати до глибшого п≥знанн€ культури украњнц≥в завд€ки р≥зноман≥тним завданн€м на розвиток лог≥ки, у€ви, звТ€зного мовленн€ та мисленн€.

ћатер≥али: журнал Ђѕ≥знайко в≥д 2 до 6 рок≥вї є8. (2017 р.), аркуш≥ дл€ малюванн€, ножиц≥, клей, кольоров≥ ол≥вц≥.

’≥д зан€тт€:

¬ихователь в≥дриваЇ коробку з подарунками дл€ д≥тей в≥д ѕ≥знайка (кожен отримуЇ маленьк≥ жовто-блакитн≥ прапорц≥). ¬ихователь зачитуЇ листа ≥з завданн€ми.

ѕ≥знаЇмо

Ѕорсучок пропонуЇ д≥знатис€ б≥льше про украњнський нац≥ональний од€г Ц вишиванку з опов≥данн€ Ђяк зТ€вилас€ вишиванка?ї (ст. 7-8). ƒ≥ти мають зобразити (за допомогою аркуша паперу й ол≥вц≥в) украњнц€ чи украњнку у вишиванц≥ та по€снити, що символ≥зуЇ кожен кол≥р.

(“акий вид завданн€ допомагаЇ перев≥рити уважн≥сть д≥тлах≥в та њхню у€ву.)

ѕодумаймо разом

” цьому завданн≥ ѕ≥знайко ознайомить д≥тей ≥з захисниками украњнського народу Ц козаками. ƒ≥ти виконують завданн€ на розвиток математичного мисленн€ (ст. 5).

ћузична перерва

¬ихователь тримаЇ в руках аркуш: д≥ти мають вписати у кл≥тинки букви та скласти назву музичного ≥нструмента (ст. 9).
«ТЇднавши пазли з≥ складами у слова, д≥ти д≥знаютьс€ назву украњнськоњ п≥сн≥ (ст. 18).

Ћ≥тературна хвилинка

ƒ≥ти зачитують в≥рш≥ про ”крањну, вивчен≥ напередодн≥.

√отуЇмос€ до школи

¬ихователь роздаЇ р≥зн≥ завданн€ (ст. 13-17), а саме: знайти й розфарбувати л≥тери на малюнку; розфарбувати ф≥гури з €ких Ђпобудован≥ї зображенн€; домалювати зображенн€, €к≥ мають бути в кл≥тинках; знайти й обвести зайве у Ђв≥конц€хї; перетворити л≥теру Ђњї на предмети, €к≥ п≥дкаже у€ва.

ѕерев≥р свою увагу

«авданн€ з ц≥Їњ рубрики допоможуть розвинути увагу та лог≥чне мисленн€ (ст.19-20).

≈коосв≥та

¬ихователь запитуЇ в д≥тей, чи знають вони, що таке запов≥дник та Ђ„ервона книгаї. ѕот≥м розпов≥даЇ про р≥дк≥сних тварин, таких €к: сайгак, бик вусатий, флам≥нго та зебра. ќп≥сл€ проводить опитуванн€, а тому хто правильно в≥дпов≥даЇ, даруЇ наклейку (ст. 21-22).

√раЇмо

ƒл€ гри вихователь допомагаЇ вир≥зати кубики й картки. Ѕеруть участь двоЇ. ѕереможець Ц власник найдовшого локомотива (ст. 23-24).