ѕ≥знайко
ѕошук на сайт≥

∆урнали Ђѕ≥знайкої Ц це:
    Х п≥знавально;
    Х весело;
    Х круто!
Ѕо кожен випуск насичений р≥зноман≥тними вправами та ≥грами, €к≥ спри€ють розвитку д≥ток!
“ож ми вир≥шили створити нову рубрику Ђќр≥Їнтовний план-конспект зан€тт€ дл€ д≥тейї, за €кими виховател≥ та вчител≥ можуть проводити зан€тт€ з мал€тами та школ€риками!
ј ось нова порц≥€ уроку дл€ школ€р≥в на тему: Ђя украњнець / украњнкаї.

“ема:

Ђя Ц украњнець / украњнкаї

ќр≥Їнтовний план-конспект уроку дл€ д≥тей в≥ком в≥д 6 рок≥в

Ќавчальне завданн€: розвиток комун≥кативних навичок.

ћета зан€тт€: розпов≥сти про ц≥кав≥ куточки ”крањни та њх особливост≥. —понукати д≥тей до б≥льш активного зац≥кавленн€ своЇю крањною та њњ багатствами.

ћатер≥али: журнал Ђѕ≥знайко в≥д 6 рок≥вї є 8 (2017 р.), стор≥нки ≥з завданн€ми, карта, зошит, аркуш дл€ малюванн€, ол≥вц≥.

’≥д зан€тт€:

”читель розгортаЇ листа в≥д ѕ≥знайка, де герой запрошуЇ д≥тей зд≥йснити невеличку подорож ”крањною. –азом ≥з листом Ѕорсучок даруЇ карту. ”читель повТ€зуЇ жовто-блакитн≥ стр≥чки на руки д≥тей Ц це перепустки до кожноњ точки подорож≥.

1. ”читель разом ≥з д≥тьми опин€Їтьс€ в найдовш≥й печер≥ ”крањни Ц ќптим≥стичн≥й. ¬≥дчуйте себе справжн≥ми спелеологами! ѕройд≥ть лаб≥ринтами в≥д входу до червоноњ позначки, а пот≥м поверн≥тьс€ назад (ст. 7).


2. Ќаступна точка Ц  арпатськ≥ л≥си (ст. 2-3). ”читель запитуЇ в д≥тей, хто такий мольфар та що в≥н робить. ќп≥сл€ мольфар просить допомогти йому знайти в хат≥ громове кам≥нн€, дримбу та рахву.


3. «робимо невеличку перерву у наш≥й подорож≥ та виконаЇмо так≥ завданн€:
    Х знайд≥ть п≥дказки на малюнках та п≥дпиш≥ть слова правильно (ст. 4);
    Х вигадайте малюнки-запамТ€талочки дл€ сл≥в у в≥конц€х ( ст. 4);
    Х в≥днов≥ть присл≥вТ€, зам≥нюючи вид≥лен≥ слова на антон≥ми. «апиш≥ть њх у своњ зошити (ст. 5).


4.  лас потрапл€Ї до зоопарку. ”читель запитуЇ чи бо€тьс€ д≥ти жаб та зм≥й. ј пот≥м пропонуЇ разом допомогти цим зв≥р€там д≥статис€ до лататт€ (ст. 9).


5. ѕризупинимо нашу подорож на дек≥лька хвилин та почитаЇмо. ѕот≥м обговорюЇмо все прочитане (ст. 22-25).


6. ƒал≥ клас потрапл€Ї до дикоњ природи, де зустр≥чаЇтьс€ з риссю. ”читель розпов≥даЇ детальн≥ше про цих тварин (ст. 26-27). ƒл€ перев≥рки уваги проводимо опитуванн€ :
    1) ƒе можна зустр≥ти рись?
    2) „и любить рись компан≥ю?
    3) яких розм≥р≥в може дос€гати тварина?


ѕодорож завершуЇтьс€. ”читель зачитуЇ другого листа в≥д ѕ≥знайка, де Ѕорсучок д€куЇ класу та найактивн≥шим даЇ медал≥.

”читель п≥дбиваЇ п≥дсумки та запитуЇ, що ц≥кавого д≥знавс€ кожен учень.