Пізнайко

Вітаємо!

Колектив дитячого міжнародного журналу «Пізнайко» вітає вас, студентів кафедр педагогічних дисциплін, – майбутніх учителів початкових класів та вихователів дитячих садків України!

Реалізуючи Указ Президента України № 580/2015 «Про стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016–2020 роки», Пізнайко започатковує у 2016 році студентський проект.

 

У рамках цього проекту ми пропонуємо методично-інформаційну підтримку молодих фахівців, які прийдуть працювати у початкові школи та дитячі садки.

Ці матеріали Ви можете використовувати під час підготовки курсових та дипломних робіт. За потреби Ви можете звернутися до редакції й дібрати потрібні матеріали. До того ж, зареєструвавшись, Ви отримуватимете на електронну пошту цікаві авторські матеріали, що допоможуть стати професіоналами.

Майже 20 років учителі шкіл використовують матеріали журналів для підготовки до уроків і позакласних заходів. Ми маємо досвід цікавого навчання.

Професійно навчати – це цікаво навчати!


- Реєструйся!

- Отримуй матеріали!

- Розвивайся і ставай профі!


Детальніше про проект за телефоном: (044) 456-38-57.


Зарегистрироваться


 

До розділу: Бібліотека педагога

Урок читання 2 клас

ТЕМА:  ВІРШІ - ЗАГАДКИ.

Підготувала вчителька
2-А класу
Вельська Г.С.
НВО № 9

м. Хмельницький
2009 р.
ЧИТАННЯ


МЕТА: ознайомити із авторськими віршами – загадками. Розвивати поетичні нахили, спостережливість, уважність. Виховувати любов до природи.


ОБЛАДНАННЯ:   деформовані тексти, таблиці гілки дерев, які розпустилися, магнітофон.


План  уроку:
I. Вступ.
- Сьогодні ми будемо вдосконалювати навички роботи в групах, навички роботи у різних видах читання, працювати над виразністю читання.
- На нашому дереві знань в кінці уроку з’являться результати нашої роботи. Ми побачимо, як працювала кожна група, як вмієте себе вести під час уроку.
- Бажаю вам успіху.
II. Розминка. Робота з деформованим текстом «Весна».
- Яка пора року зараз?
- Які зміни відбуваються в природі?
Визначаються командири груп. Кожна група працює.
Читає група, котра розібрала текст першою.
• Запитання за змістом.
В нас також в класі весна (Ваза з гілками).
• Як потрібно берегти природу?
• Будьте спостережливими, любіть і бережіть природу.
Підсумок.

III. Повторення вивченого. Поетична розминка.

- Роботу над якою темою закінчуємо?
- З якими віршами ми познайомилися?
  (вірші – діалоги, небилиці – небувалиці, вірші - безконечники).
- Ми не тільки читали, а й вчилися римувати за поданими рядками.
- Кожна група римує вірші, пам’ятайте, у вірші присутня не тільки рима, але й зміст.
На – на – на
Ла – ла – ла
Чу – чу – чу
Ди – ди – ди
Кожна група римує свій вірш, презентує і оцінюється.
                                          
IV. Фізкультхвилинка «Дощик».

V. Робота над новим матеріалом.

- Сьогодні працюємо над віршами загадками і вчимося їх відгадувати. Вірші – загадки є народні і авторські.
• 1-ий вірш – загадку презентують представники всіх груп. «Котилася тарілочка …»
- В томі місці, де потрібно встановити відгадки учень зробить паузу, а ви хором промовляєте слово.
I ч.       Мотрин                II ч.  Анікін                 III ч. Єфімчук
          Оцінювання.

Фізкультхвилинка.

• Читання дощиком.
• Словесні ілюстрації до частин.
VI. Самостійна робота в групах і
презентація по групах віршів – загадок.

I  гр.  Л.Глібов Хто доня?            >>>          Словникова р.
II гр.  М.Підгірянка «Загадка»        >>>           Робота над
III гр. Т.Коломієць «Загадка»         >>>           змістом.

Оцінювання.

VII. Інсценування вірша – загадки «Крикля».

Представник від кожної групи.
Оцінка.


VIII. Д/З (додаткові завдання).

1. Кліньк!
Кльок!
Співа струмок
Біжить з-під шапки снігу.
Ріка ламає кригу.
  …Іде ясна
  До нас …(весна)

2. Встала в полі брама:
- В сім шовків я вбрана.
Встала коло броду:
- Гарна я на вроду,
Вітер ахнув: - Пава
А вона… пропала  (райдуга).

IX. Підсумок уроку.

- Який у нас урожай знань?
- Яка група працювала найкраще?
Мікрофон. Що сподобалося?

X. Д/з

Самостійно опрацювати вірш – загадку О.Сенатович «Бігли діти повз ялинку» і який сподобався найбільше.
За бажанням скласти загадку віршовану чи прозову.



Дата публикації: 17.06.2013