Пізнайко
До розділу: Бібліотека педагога

Урок читання 2 клас

ТЕМА:  ВІРШІ - ЗАГАДКИ.

Підготувала вчителька
2-А класу
Вельська Г.С.
НВО № 9

м. Хмельницький
2009 р.
ЧИТАННЯ


МЕТА: ознайомити із авторськими віршами – загадками. Розвивати поетичні нахили, спостережливість, уважність. Виховувати любов до природи.


ОБЛАДНАННЯ:   деформовані тексти, таблиці гілки дерев, які розпустилися, магнітофон.


План  уроку:
I. Вступ.
- Сьогодні ми будемо вдосконалювати навички роботи в групах, навички роботи у різних видах читання, працювати над виразністю читання.
- На нашому дереві знань в кінці уроку з’являться результати нашої роботи. Ми побачимо, як працювала кожна група, як вмієте себе вести під час уроку.
- Бажаю вам успіху.
II. Розминка. Робота з деформованим текстом «Весна».
- Яка пора року зараз?
- Які зміни відбуваються в природі?
Визначаються командири груп. Кожна група працює.
Читає група, котра розібрала текст першою.
• Запитання за змістом.
В нас також в класі весна (Ваза з гілками).
• Як потрібно берегти природу?
• Будьте спостережливими, любіть і бережіть природу.
Підсумок.

III. Повторення вивченого. Поетична розминка.

- Роботу над якою темою закінчуємо?
- З якими віршами ми познайомилися?
  (вірші – діалоги, небилиці – небувалиці, вірші - безконечники).
- Ми не тільки читали, а й вчилися римувати за поданими рядками.
- Кожна група римує вірші, пам’ятайте, у вірші присутня не тільки рима, але й зміст.
На – на – на
Ла – ла – ла
Чу – чу – чу
Ди – ди – ди
Кожна група римує свій вірш, презентує і оцінюється.
                                          
IV. Фізкультхвилинка «Дощик».

V. Робота над новим матеріалом.

- Сьогодні працюємо над віршами загадками і вчимося їх відгадувати. Вірші – загадки є народні і авторські.
• 1-ий вірш – загадку презентують представники всіх груп. «Котилася тарілочка …»
- В томі місці, де потрібно встановити відгадки учень зробить паузу, а ви хором промовляєте слово.
I ч.       Мотрин                II ч.  Анікін                 III ч. Єфімчук
          Оцінювання.

Фізкультхвилинка.

• Читання дощиком.
• Словесні ілюстрації до частин.
VI. Самостійна робота в групах і
презентація по групах віршів – загадок.

I  гр.  Л.Глібов Хто доня?            >>>          Словникова р.
II гр.  М.Підгірянка «Загадка»        >>>           Робота над
III гр. Т.Коломієць «Загадка»         >>>           змістом.

Оцінювання.

VII. Інсценування вірша – загадки «Крикля».

Представник від кожної групи.
Оцінка.


VIII. Д/З (додаткові завдання).

1. Кліньк!
Кльок!
Співа струмок
Біжить з-під шапки снігу.
Ріка ламає кригу.
  …Іде ясна
  До нас …(весна)

2. Встала в полі брама:
- В сім шовків я вбрана.
Встала коло броду:
- Гарна я на вроду,
Вітер ахнув: - Пава
А вона… пропала  (райдуга).

IX. Підсумок уроку.

- Який у нас урожай знань?
- Яка група працювала найкраще?
Мікрофон. Що сподобалося?

X. Д/з

Самостійно опрацювати вірш – загадку О.Сенатович «Бігли діти повз ялинку» і який сподобався найбільше.
За бажанням скласти загадку віршовану чи прозову.



Дата публикації: 17.06.2013