Пізнайко

Тема:Shapes and colours.

Мета:ознайомити дітей з назвами геометричних фігур,навчити вільно розпізнавати їх на оточуючих предметах,малюнках,повторити назви кольорів,розвивати   логічне мислення,увагу,зорову пам’ять,спостережливість,творчі здібності,виховувати позитивне відношення до навчання,культуру спілкування.

Обладнання: журнал «Пізнайко»№1(120)січень,2011,м’яч,малюнки предметів для визначення їхнього кольору,друкована і прописна буква Вв,малюнки геометричних фігур,аркуш паперу для утворення фігур згинанням,магнітофон,предмети різних форм,картки для роботи в групах,олівці,нетбуки,диск.

Тип уроку:комбінований.

                                                   Хід уроку.

І.Організаційний момент.

ІІ.Фонетична зарядка.

Вірш Good morning,good morning

          Good morning to you.

          Good morning,good morning

           I’m glad to see you!

ІІІ.Учбова бесіда (за допомогою м’яча з використанням вкладки журналу «Про що говорять хокеїсти»)

How are you?

What time is it?

What is your favourite game?

When is your birthday?

What is your name?

How old is your brother?

Where are your friends?

III.Повторення раніше вивченого.Назви кольорів.

1.Повторення вірша.

We learnt the names of colours at the last lesson.

Do you remember the poem about colours?(Діти хором,потім 2-3 учні самостійно розказують вірш)

Red and yellow

Blue and green

Blue and green

Blue and green

Red and yellow

Blue and green

Black and white and brown.

Pink and orange,grey!

2.Answer my questions:(Вчитель показує малюнки предметів про які питає)

-What colour is an apple?-It is red.

-What colour is an orange?-It is orange.

-What colour is a mouse?-It is grey.

-What colour is the tree?-It is green.

-What colour is the sky?-It is blue.

-What colour do you like best of all?

3.Повторення пісні про кольори.

And now let’s sing the song about colours:

 Red, orange, yellow, green,

Blue, purple, black and brown.

Colours in my crayon box,

Colours all around.

Red, orange, yellow, green,

Blue, indigo and violet are colors in the rainbow.

Colours, colours,

Pretty as can be,

Brighten up our world,

Everything we see.

Colours,colours,

What a lovely sight.

Colours everywhere,

Beautiful and bright.

Red, orange, yellow are the tree leaves every fall.

Blue skies turn to purple skies,

when the nighttime calls.

Green is the summer grass that's on the ground.

So many pretty colours, colors all around.

Colours, colours,

Pretty as can be,

Brighten up our world,

Everything we see.

Colours,colours,

What a lovely sight.

Colours everywhere,

Beautiful and bright.

Beautiful and bright.

IV.Основна частина уроку.

1.Повідомлення теми і мети уроку.

   Діти,сьогодні на уроці ми вивчимо нову букву англійського алфавіту, познайомимося з геометричними фігурами,допоможимо дракончику побудувати власний будинок .

2.Введення букви Вв.(Друкована буква Вв закріплена на дошці)

   На минулому уроці ми познайомилися з дракончиком,який з’явився у королівстві.Дракончик так полюбився мешканцям палацу,що вони навіть посвятили його в лицарі!На честь такої події пропишемо літеру Вв в своїх робочих зошитах.(діти хором,а потім по черзі повторюють назву нової букви і прописують її в зошитах).Перед написанням літери вчитель читає віршик про букву Вв:

B is for bear,
My old toy friend.
He sits on my chair
And sleeps in my bed!

 -Щоб правильно написати букву Вв,ми від міжрядкової лінії до нижньої лінії робочого рядка ведемо похило вниз лінію.Повертаємося на початок елементу і пишемо правий верхній півовал і правий нижній півовал не відриваючи руки.

-Який звук дає буква Вв?

-Діти,які слова ви знаєте,які починаються з літери Вв?

(ball,balloon,bicycle,banana,brown)

-Подивіться на друковану букву Вв.На яку літеру українського алфавіту вона схожа?

-Англійська маленька буква «в» пишеться так само як і українська буква «в».Щоб правильно її написати,ми починаємо писати трохи нижче верхньої рядкової лінії,ведемо з нахилом вгору до міжрядкової лінії.Заокруглюємо ліворуч,робимо петлю і ведемо похило вниз до нижньої рядкової лінії.Заокруглюємо праворуч вгору  до верхньої рядкової лінії на овал.

Під час написання нової букви діти пошепки повторюють її назву і звук,який вона позначає.Після написання діти закривають зошити і говорять назву,звук вивченої букви вголос.

3.Фізкультхвилинка.

Clap, clap, clap your hands,

clap your hands together.

Stamp, stamp, stamp your feet,

stamp your feet together.

Turn,turn,turn around,

turn around together.

Clap, clap, clap your hands,

clap your hands together.

4.Подання назв геометричних фігур.Малюнки геометричних фігур розвішені на дошці.(Додаток 1.)

   Для наступної нашої роботи візьміть аркуш паперу.

-Якої він форми?(Прямокутний.)Прямокутник по-англійськи-a rectangle.Repeat after me.Які предмети на вашій парті мають прямокутну форму?(Зошит,підручник,пенал)

-Find and show rectangle on the blackboard.

(Вчитель розказує вірш про прямокутник)

Ricky Rectangle is my name.
My four sides are not the same.
2 are short and 2 are long.
Count my sides, come right along.
1, 2, 3, 4.

-Складіть аркуш паперу вдвоє.А терер складіть так,щоб всі сторони стали рівні.Яку фігуру одержимо?(Квадрат)(Вчитель повідомляє назву квадрата англійською мовою,діти повторюють за ним і показують квадрат на дошці,вчитель читає вірш.)

A square is like a box,
A square is like a box,
It has four sides,
They are the same.
A square is like a box!

-Візьміть нижній кут квадрата і підніміть його до протилежної сторони верхнього кута квадрата.Яку фігуру одержали?(Трикутник)Трикутник англійською-a triangle.Repeat after me.Show it on the blackboard.

One, two, three; one, two, three
Do you see? Do you see?
Up the hill and to the top,
Down the hill--and then you stop,
Straight across; tell me what have you got?
A triangle-a triangle!

-Якщо два трикутника з’єднати,то одержимо яку фігуру?(Ромб)Квадрат є також ромбом,бо він має властивості прямокутника і ромба.Ромб англійською-a diamond.

I am Danny Diamond
I am like a kite
But I'm really just a square
Who's corners are pulled tight.

-Подивіться на овал і круг на дошці.

-Чим вони відрізняються?

-На які предмети схожий овал?(На яєчко,ананас,огірок).

-А круг?(На м’яч,яблуко,апельсин)

A circle's like a ball,
A circle's like a ball,
Round and round
It never stops.
A circle's like a ball!

5.Заучування вивченого матеріалу.

   1.Показ геометричних фігур на малюнках,заучування їх назв.(Малюнки знаходяться на дошці).Вчитель показує на геометричні фігури і говорить:

-Скажемо a rectangle голосно.

-A square пошепки.

-A triangle весело.

-A diamond сумно.

-A circle скажіть сусіду по парті.

-Скажіть an oval і топніть ногою.

   2.Гра «Show me»(Додаток 2.)

На партах у дітей маленькі фігури(трикутник,прямокутник,ромб,круг,квадрат).Вчитель називає назву фігури англійською мовою,учні показують фігури і говорять речення.It is a rectangle(a diamond,a circle, a triangle,an oval,a square)

   3.Розвиток діалогічного мовлення.(Додаток 3.)

Предмети,які нас оточують мають певну геометричну фігуру.Наприклад:

-Look at the pictures and name the things and shapes.(Вчитель показує малюнки різних предметів,учні утворюють питання і відповідь за зразком.)Питання записане на дошці у вигляді транскрипційних знаків.

-What does it look like?

-It looks like a rectangle(a diamond,a circle, a triangle,an oval,a square)

4.Фізкультхвилинка.

Учні діляться на дві команди,беруться за руки.Гра”Хто утворить правильну фігуру найшвидше”

-Make a rectangle,a diamond,a circle, a triangle,an oval,a square.(Перемагає та команда,яка утворила швидко,правильно і красиво всі фігури названі вчителем)

5.Заучування пісні.

              Shapes.

This is a square. This is a square.
How can you tell? How can you tell?
It has four sides,
All the same size.
It's a square. It's a square.

This is a circle. This is circle.
How can you tell? How can you tell?
It goes round and round,
No end can be found.
It's a circle. It's a circle.

This is a triangle. This is a triangle.
How can you tell? How can you tell?
It only has three sides,
That join to make three points.
It's a triangle. It's a triangle.

This is a rectangle. This is a rectangle.
How can you tell? How can you tell?
It has two short sides,
And it has two long sides.
It's a rectangle. It's a rectangle.

6.Підібрати до фігур схожі предмети.(Додаток 4.)

На партах у дітей розкладені фігури та різні предмети.Потрібно предмети скласти з фігурами,на які вони схожі.

7.Конкурс «Найкращий будиночок для дракончика».

Малювання будинку з використанням фігур.

-Діти,пам’ятаєте про дракончика,який з’явився у королівстві?Він просить вашої допомоги.Намалюйте йому будиночок,в якому дракоша зможе жити.

Draw the walls as a  red square.

Draw the roof as a blue triangle.

Draw the first window as yellow oval and the second one as a green circle.

Draw the door as a brown rectangle.

Draw the handle of the door as a black diamond.

Я думаю,що дракончику сподобаються ваші будиночки і він обов’язково оселиться в одному з них.

V.Підсумок уроку.

-Діти,яку букву ми сьогодні вивчили?

-Як ми допомогли дракончику?

-За допомогою чого ми намалювали будиночок?(За допомогою фігур)

-Як вони називаються?

-Що вам найбільше сподобалось на уроці?

VI.Домашнє завдання.

На гуртку «АPTECH plus» за допомогою вчителя інформатики створити презентацію геометричних фігур.(Додаток 5.Диск.)

Скачати авторський урок

детский рисунок

авторский урок