ѕ≥знайко

“ема:Shapes and colours.

ћета:ознайомити д≥тей з назвами геометричних ф≥гур,навчити в≥льно розп≥знавати њх на оточуючих предметах,малюнках,повторити назви кольор≥в,розвивати   лог≥чне мисленн€,увагу,зорову памТ€ть,спостережлив≥сть,творч≥ зд≥бност≥,виховувати позитивне в≥дношенн€ до навчанн€,культуру сп≥лкуванн€.

ќбладнанн€: журнал Ђѕ≥знайкоїє1(120)с≥чень,2011,мТ€ч,малюнки предмет≥в дл€ визначенн€ њхнього кольору,друкована ≥ прописна буква ¬в,малюнки геометричних ф≥гур,аркуш паперу дл€ утворенн€ ф≥гур згинанн€м,магн≥тофон,предмети р≥зних форм,картки дл€ роботи в групах,ол≥вц≥,нетбуки,диск.

“ип уроку:комб≥нований.

                                                   ’≥д уроку.

≤.ќрган≥зац≥йний момент.

≤≤.‘онетична зар€дка.

¬≥рш Good morning,good morning

          Good morning to you.

          Good morning,good morning

           IТm glad to see you!

≤≤≤.”чбова бес≥да (за допомогою мТ€ча з використанн€м вкладки журналу Ђѕро що говор€ть хокењстиї)

How are you?

What time is it?

What is your favourite game?

When is your birthday?

What is your name?

How old is your brother?

Where are your friends?

III.ѕовторенн€ ран≥ше вивченого.Ќазви кольор≥в.

1.ѕовторенн€ в≥рша.

We learnt the names of colours at the last lesson.

Do you remember the poem about colours?(ƒ≥ти хором,пот≥м 2-3 учн≥ самост≥йно розказують в≥рш)

Red and yellow

Blue and green

Blue and green

Blue and green

Red and yellow

Blue and green

Black and white and brown.

Pink and orange,grey!

2.Answer my questions:(¬читель показуЇ малюнки предмет≥в про €к≥ питаЇ)

-What colour is an apple?-It is red.

-What colour is an orange?-It is orange.

-What colour is a mouse?-It is grey.

-What colour is the tree?-It is green.

-What colour is the sky?-It is blue.

-What colour do you like best of all?

3.ѕовторенн€ п≥сн≥ про кольори.

And now letТs sing the song about colours:

 Red, orange, yellow, green,

Blue, purple, black and brown.

Colours in my crayon box,

Colours all around.

Red, orange, yellow, green,

Blue, indigo and violet are colors in the rainbow.

Colours, colours,

Pretty as can be,

Brighten up our world,

Everything we see.

Colours,colours,

What a lovely sight.

Colours everywhere,

Beautiful and bright.

Red, orange, yellow are the tree leaves every fall.

Blue skies turn to purple skies,

when the nighttime calls.

Green is the summer grass that's on the ground.

So many pretty colours, colors all around.

Colours, colours,

Pretty as can be,

Brighten up our world,

Everything we see.

Colours,colours,

What a lovely sight.

Colours everywhere,

Beautiful and bright.

Beautiful and bright.

IV.ќсновна частина уроку.

1.ѕов≥домленн€ теми ≥ мети уроку.

   ƒ≥ти,сьогодн≥ на уроц≥ ми вивчимо нову букву англ≥йського алфав≥ту, познайомимос€ з геометричними ф≥гурами,допоможимо дракончику побудувати власний будинок .

2.¬веденн€ букви ¬в.(ƒрукована буква ¬в закр≥плена на дошц≥)

   Ќа минулому уроц≥ ми познайомилис€ з дракончиком,€кий зТ€вивс€ у корол≥вств≥.ƒракончик так полюбивс€ мешканц€м палацу,що вони нав≥ть посв€тили його в лицар≥!Ќа честь такоњ под≥њ пропишемо л≥теру ¬в в своњх робочих зошитах.(д≥ти хором,а пот≥м по черз≥ повторюють назву новоњ букви ≥ прописують њњ в зошитах).ѕеред написанн€м л≥тери вчитель читаЇ в≥ршик про букву ¬в:

B is for bear,
My old toy friend.
He sits on my chair
And sleeps in my bed!

 -ўоб правильно написати букву ¬в,ми в≥д м≥жр€дковоњ л≥н≥њ до нижньоњ л≥н≥њ робочого р€дка ведемо похило вниз л≥н≥ю.ѕовертаЇмос€ на початок елементу ≥ пишемо правий верхн≥й п≥вовал ≥ правий нижн≥й п≥вовал не в≥дриваючи руки.

-який звук даЇ буква ¬в?

-ƒ≥ти,€к≥ слова ви знаЇте,€к≥ починаютьс€ з л≥тери ¬в?

(ball,balloon,bicycle,banana,brown)

-ѕодив≥тьс€ на друковану букву ¬в.Ќа €ку л≥теру украњнського алфав≥ту вона схожа?

-јнгл≥йська маленька буква Ђвї пишетьс€ так само €к ≥ украњнська буква Ђвї.ўоб правильно њњ написати,ми починаЇмо писати трохи нижче верхньоњ р€дковоњ л≥н≥њ,ведемо з нахилом вгору до м≥жр€дковоњ л≥н≥њ.«аокруглюЇмо л≥воруч,робимо петлю ≥ ведемо похило вниз до нижньоњ р€дковоњ л≥н≥њ.«аокруглюЇмо праворуч вгору  до верхньоњ р€дковоњ л≥н≥њ на овал.

ѕ≥д час написанн€ новоњ букви д≥ти пошепки повторюють њњ назву ≥ звук,€кий вона позначаЇ.ѕ≥сл€ написанн€ д≥ти закривають зошити ≥ говор€ть назву,звук вивченоњ букви вголос.

3.‘≥зкультхвилинка.

Clap, clap, clap your hands,

clap your hands together.

Stamp, stamp, stamp your feet,

stamp your feet together.

Turn,turn,turn around,

turn around together.

Clap, clap, clap your hands,

clap your hands together.

4.ѕоданн€ назв геометричних ф≥гур.ћалюнки геометричних ф≥гур розв≥шен≥ на дошц≥.(ƒодаток 1.)

   ƒл€ наступноњ нашоњ роботи в≥зьм≥ть аркуш паперу.

-якоњ в≥н форми?(ѕр€мокутний.)ѕр€мокутник по-англ≥йськи-a rectangle.Repeat after me.як≥ предмети на ваш≥й парт≥ мають пр€мокутну форму?(«ошит,п≥дручник,пенал)

-Find and show rectangle on the blackboard.

(¬читель розказуЇ в≥рш про пр€мокутник)

Ricky Rectangle is my name.
My four sides are not the same.
2 are short and 2 are long.
Count my sides, come right along.
1, 2, 3, 4.

-—клад≥ть аркуш паперу вдвоЇ.ј терер склад≥ть так,щоб вс≥ сторони стали р≥вн≥.яку ф≥гуру одержимо?( вадрат)(¬читель пов≥домл€Ї назву квадрата англ≥йською мовою,д≥ти повторюють за ним ≥ показують квадрат на дошц≥,вчитель читаЇ в≥рш.)

A square is like a box,
A square is like a box,
It has four sides,
They are the same.
A square is like a box!

-¬≥зьм≥ть нижн≥й кут квадрата ≥ п≥дн≥м≥ть його до протилежноњ сторони верхнього кута квадрата.яку ф≥гуру одержали?(“рикутник)“рикутник англ≥йською-a triangle.Repeat after me.Show it on the blackboard.

One, two, three; one, two, three
Do you see? Do you see?
Up the hill and to the top,
Down the hill--and then you stop,
Straight across; tell me what have you got?
A triangle-a triangle!

-якщо два трикутника зТЇднати,то одержимо €ку ф≥гуру?(–омб) вадрат Ї також ромбом,бо в≥н маЇ властивост≥ пр€мокутника ≥ ромба.–омб англ≥йською-a diamond.

I am Danny Diamond
I am like a kite
But I'm really just a square
Who's corners are pulled tight.

-ѕодив≥тьс€ на овал ≥ круг на дошц≥.

-„им вони в≥др≥зн€ютьс€?

-Ќа €к≥ предмети схожий овал?(Ќа €Їчко,ананас,ог≥рок).

-ј круг?(Ќа мТ€ч,€блуко,апельсин)

A circle's like a ball,
A circle's like a ball,
Round and round
It never stops.
A circle's like a ball!

5.«аучуванн€ вивченого матер≥алу.

   1.ѕоказ геометричних ф≥гур на малюнках,заучуванн€ њх назв.(ћалюнки знаход€тьс€ на дошц≥).¬читель показуЇ на геометричн≥ ф≥гури ≥ говорить:

-—кажемо a rectangle голосно.

-A square пошепки.

-A triangle весело.

-A diamond сумно.

-A circle скаж≥ть сус≥ду по парт≥.

-—каж≥ть an oval ≥ топн≥ть ногою.

   2.√ра ЂShow meї(ƒодаток 2.)

Ќа партах у д≥тей маленьк≥ ф≥гури(трикутник,пр€мокутник,ромб,круг,квадрат).¬читель називаЇ назву ф≥гури англ≥йською мовою,учн≥ показують ф≥гури ≥ говор€ть реченн€.It is a rectangle(a diamond,a circle, a triangle,an oval,a square)

   3.–озвиток д≥алог≥чного мовленн€.(ƒодаток 3.)

ѕредмети,€к≥ нас оточують мають певну геометричну ф≥гуру.Ќаприклад:

-Look at the pictures and name the things and shapes.(¬читель показуЇ малюнки р≥зних предмет≥в,учн≥ утворюють питанн€ ≥ в≥дпов≥дь за зразком.)ѕитанн€ записане на дошц≥ у вигл€д≥ транскрипц≥йних знак≥в.

-What does it look like?

-It looks like a rectangle(a diamond,a circle, a triangle,an oval,a square)

4.‘≥зкультхвилинка.

”чн≥ д≥л€тьс€ на дв≥ команди,берутьс€ за руки.√раФ’то утворить правильну ф≥гуру найшвидшеФ

-Make a rectangle,a diamond,a circle, a triangle,an oval,a square.(ѕеремагаЇ та команда,€ка утворила швидко,правильно ≥ красиво вс≥ ф≥гури назван≥ вчителем)

5.«аучуванн€ п≥сн≥.

              Shapes.

This is a square. This is a square.
How can you tell? How can you tell?
It has four sides,
All the same size.
It's a square. It's a square.

This is a circle. This is circle.
How can you tell? How can you tell?
It goes round and round,
No end can be found.
It's a circle. It's a circle.

This is a triangle. This is a triangle.
How can you tell? How can you tell?
It only has three sides,
That join to make three points.
It's a triangle. It's a triangle.

This is a rectangle. This is a rectangle.
How can you tell? How can you tell?
It has two short sides,
And it has two long sides.
It's a rectangle. It's a rectangle.

6.ѕ≥д≥брати до ф≥гур схож≥ предмети.(ƒодаток 4.)

Ќа партах у д≥тей розкладен≥ ф≥гури та р≥зн≥ предмети.ѕотр≥бно предмети скласти з ф≥гурами,на €к≥ вони схож≥.

7. онкурс ЂЌайкращий будиночок дл€ дракончикаї.

ћалюванн€ будинку з використанн€м ф≥гур.

-ƒ≥ти,памТ€таЇте про дракончика,€кий зТ€вивс€ у корол≥вств≥?¬≥н просить вашоњ допомоги.Ќамалюйте йому будиночок,в €кому дракоша зможе жити.

Draw the walls as a  red square.

Draw the roof as a blue triangle.

Draw the first window as yellow oval and the second one as a green circle.

Draw the door as a brown rectangle.

Draw the handle of the door as a black diamond.

я думаю,що дракончику сподобаютьс€ ваш≥ будиночки ≥ в≥н обовТ€зково оселитьс€ в одному з них.

V.ѕ≥дсумок уроку.

-ƒ≥ти,€ку букву ми сьогодн≥ вивчили?

-як ми допомогли дракончику?

-«а допомогою чого ми намалювали будиночок?(«а допомогою ф≥гур)

-як вони називаютьс€?

-ўо вам найб≥льше сподобалось на уроц≥?

VI.ƒомашнЇ завданн€.

Ќа гуртку ЂјPTECH plusї за допомогою вчител€ ≥нформатики створити презентац≥ю геометричних ф≥гур.(ƒодаток 5.ƒиск.)

—качати авторський урок

детский рисунок

авторский урок