ѕ≥знайко
ѕоиск на сайте

“ема:

Ђ¬ивчаЇмо п≥дводний св≥тї

ќр≥Їнтовний план-конспект зан€тт€ дл€ д≥тей дошк≥льного в≥ку

Ќавчальне завданн€: розвиток лог≥чного мисленн€

ћета зан€тт€: за допомогою ≥гор та завдань розширити знанн€ д≥тей про п≥дводний св≥т ≥ його мешканц≥в.

ћатер≥али: журнал Ђѕ≥знайко в≥д 2 до 6ї, аркуш≥ паперу, кольоров≥ ручки.

’≥д зан€тт€:

¬ихователь пропонуЇ д≥т€м зд≥йснити разом ≥з ѕ≥знайком маленьку подорож у таЇмничий п≥дводний св≥т.

1. ƒ≥ти разом ≥з вихователем виконують завданн€ Ђ’то де в океан≥ живе?ї, щоб краще вивчити океан та його жител≥в. (ст. 5-6).



2. …о-хо-хо! Ќаступна зупинка Ђѕ≥ратський корабельї. (ст. 7-8)

    Х «апропонуйте мал€там обчислити й записати результати п≥ратського вилову.
    Х –озгл€ньте зображенн€ та розфарбуйте ст≥льки €дер, ск≥льки зазначено на малюнку поруч.

3. «апропонуйте д≥тлахам у€вити, що вони опинилис€ м≥ж величезною к≥льк≥стю рибин, €к≥ прос€ть допомогти повернути загублен≥ прикраси. ўоб виконати проханн€, потр≥бно лише провести л≥н≥ю в≥д реч≥ до власника. ћаленька п≥дказка: буква ≥ перша л≥тера назви предмета мають зб≥гатис€.

ќп≥сл€ детальн≥ше розгл€ньте зображенн€ та заптайте у мал€т, де риба-њжак, риба-молот, риба-меч та риба-пилка. (ст. 9)

4. ¬лаштуйте невеличку перерву. Ќехай мал€та розкажуть морськ≥ в≥ршики, €к≥ вони вивчили вдома.

5. ѕродовжмо подорож. –оздайте кожному аркуш паперу, де будуть зображен≥ морськ≥ жител≥ та њхн≥ т≥н≥, ≥ запропонуйте виконати завданн€: зТЇднати л≥н≥€ми кожного морського мешканц€ з його т≥нню.

6. ќзнайомте д≥тлах≥в ≥з пел≥каном Ц пернатим, €кий найл≥пше з ус≥х птах≥в знаЇ р≥чки, мор€ й окени (ст. 17-18). ѕ≥д час розпов≥д≥ намагайтес€ показати €кнайб≥льше св≥тлин ≥з цим птахом. ј пот≥м перев≥рте мал€т на увагу Ц ставте запитанн€, €к≥ стосуютьс€ вашоњ розпов≥д≥:
    Х „и вправн≥ плавц≥ пел≥кани? „ому?
    Х „им найб≥льше пишаютьс€ пел≥кани?
    Х „ерез €кий пер≥од часу маленьк≥ пташен€та можуть зд≥йн€тис€ в небо?
    Х як≥ види пел≥кан≥в мешкають на територ≥њ нашоњ держави?

7. Ќа домашнЇ завданн€ задайте д≥т€м змайструвати кам≥нц≥-мальованц≥. –озкаж≥ть детально, €к виконувати завданн€.

8. ѕ≥дбийте п≥дсумки. «апитайте у д≥тлах≥в, що ц≥кавого вони д≥зналис€ прот€гом зан€тт€, ≥ нагород≥ть кожного медаллю в≥д ѕ≥знайка Ђ«а вивченн€ п≥дводного св≥туї.