ѕ≥знайко
ѕоиск на сайте

“ема:

Ђя Ц мандр≥вникї

ќр≥Їнтовний план-конспект уроку дл€ учн≥в початковоњ школи

Ќавчальне завданн€: розвиток лог≥чного мисленн€ та пол≥пшенн€ уваги. .

ћета: розвивати памТ€ть, лог≥ку та увагу. ѕ≥д час роботи д≥ти засвоюватимуть знанн€ з географ≥њ, математики та читанн€.

ћатер≥али: журнал Ђѕ≥знайко в≥д 6ї, аркуш≥ паперу, кольоров≥ ол≥вц≥ та ручки.

’≥д уроку:

”читель в≥дкриваЇ коробку, зв≥дки д≥стаЇ журнал Ђѕ≥знайко в≥д 6ї та листа в≥д Ѕорсучка, де той запрошуЇ школ€р≥в вирушити в маленьку подорож, п≥д час €коњ можна тр≥шечки побешкетувати.

ѕерша зупинка Ђћадагаскарї. “ут д≥ти ознайомлюютьс€ з островом та його пост≥йними мешканц€ми: лемурами, рукон≥жками, карликовими коровами. (ст.2 - 3) ƒовол≥ ц≥каве знайомство! јле дл€ подальшого руху учн€м потр≥бно виконати так≥ завданн€:

1. « вид≥лених л≥тер двох сл≥в потр≥бно скласти третЇ, щоб д≥знатис€, €к звуть двох чудернацьких мешканц≥в острова ћадагаскар.


2. «найти на зображенн≥ дв≥ тар≥лки, на €ких розкладено вс≥ фрукти з указаноњ тац≥.


3. «афарбувати фрагменти мозањки, позначен≥ крапками, та д≥знатис€ назву найб≥льшоњ тварини на остров≥ ћадагаскар.


«авданн€ виконан≥ Ц можна рухатис€ дал≥.

”читель пропонуЇ д≥т€м у€вити себе безстрашними лицар€ми та пройти небезпечними к≥мнатами замка-лаб≥ринту! јле, щоб подолати перешкоди, потр≥бно виконувати вс≥ завданн€ посл≥довно! (ст. 4 - 5)

1. ѕерш н≥ж ув≥йти потр≥бно розшифрувати код на воротах. –азом пол≥ч≥ть, ск≥льки на кожному жучку-сонечку ц€ток, ≥ впиш≥ть цифри згори донизу в квадратики.
2. «найд≥ть на ст≥н≥ так≥ три комб≥нац≥њ знак≥в.
3. ¬≥дшукайте у к≥мнатах 4 предмети, назви €ких зак≥нчуютьс€ на Ђьї.
4. ”важно подив≥тьс€ на зображенн€ та знайд≥ть 5 розб≥жностей.
5. ѕоставте вс≥ книги на полицю в≥дпов≥дно до цифр, що на них. “ак ви д≥знаЇтес€ про улюблену забавку привида, €кий залишив посланн€.
6. ѕрочитайте посланн€ в≥д привида.

ѕрив≥тайте учн≥в ≥з проходженн€м перешкод замка-лаб≥ринту та посп≥ш≥ть в≥дкривати нов≥ м≥сц€ разом з ѕ≥знайком!

¬ихователь тримаЇ в руках аркуш: д≥ти мають вписати у кл≥тинки букви та скласти назву музичного ≥нструмента (ст. 9).
«ТЇднавши пазли з≥ складами у слова, д≥ти д≥знаютьс€ назву украњнськоњ п≥сн≥ (ст. 18).

Ќаступна зупинка Ђѕ≥дводне м≥стечкої. (ст. 6 - 7) –озкаж≥ть д≥т€м про те, що тут в≥днедавна оселилис€ замозванц≥, та запропонуйте викрити њх. ƒл€ цього потр≥бно розвТ€зати математичн≥ приклади. ѕарне число Ц замалюйте кружечок у зелений кол≥р, а непарне Ц в червоний. ”с≥ риби ≥з зеленою позначкою ≥снують у природ≥ насправд≥, а з червоною Ц самозванц≥!

ѕохвал≥ть д≥ток за чудово виконану роботу та мерщ≥й повертайтес€ на сушу!

¬≥д математичних приклад≥в перейдемо до виразного читанн€. ѕрочитайте ланцюжком опов≥данн€ Ђѕригода з морським чудиськомї. (ст. 16 - 19)

Ќу що ж, молодц≥!

ќстанн€ зупинка подорож≥ Ц Ђћ≥ський паркї. ѕокаж≥ть учн€м зображенн€ та знайд≥ть у парку двох однакових кот≥в. «авданн€ перев≥рить увагу та спритн≥сть учн≥в. (ст. 22 - 23)

ѕрив≥тайте д≥тей ≥з зак≥нченн€м подорож≥ та вруч≥ть найактивн≥шим медал≥ в≥д ѕ≥знайка.

Ќа домашнЇ завданн€ запропонуйте д≥т€м вивчити скоромовку Ц навчитис€ швидко та виразно њњ вимовл€ти. ј наступне завданн€ Ц розгадати кросворд. ( ст. 22 - 23)