Пізнайко
До розділу: Все для раннього розвитку

Вправи на зорову увагу



ЗНАЙДИ ДВА ОДНАКОВИХ ПРЕДМЕТИ
Малюкові показують картку із зображенням п’яти і більше предметів, з яких два – однакові. Дитина має назвати їх.

ЩО ЗАЙВЕ?
Дитина розглядає картку із зображенням 4-5 предметів, один із яких різко відрізняється від інших. Необхідно його знайти.

ЗНАЙДИ ВІДМІННОСТІ
Малюку показують картку із зображенням двох картинок, що мають декілька відмінностей. Необхідно якомога скоріше знайти ці відмінності.

ВИКЛАДАННЯ ВІЗЕРУНКА З МОЗАЇКИ АБО ІЗ ПАЛИЧОК
Дитині пропонують викласти з мозаїки або паличок літеру, цифру, візерунок, силует тощо (за зразком).

НАНИЗУВАННЯ НАМИСТИНОК
Малюку дають зразок чи схему нанизування намиста, нитку або дріт, намистинки.

МАЛЮВАННЯ ПО КЛІТИНКАХ
Дитині дають аркуш у клітинку, зразок для малювання (орнамент або замкнута фігура), олівець. Потрібно перемалювати візерунок по клітинках.

ЛАБІРИНТ
Дитина має пройти по лабіринту, слідкуючи за шляхом поглядом. Якщо їй це важко – то пальцем чи олівцем.

НАЗВИ ПРЕДМЕТ
Дитині дають малюнки із „замаскованими” (неповними, перекресленими, накладеними один на одного) зображеннями предметів. Необхідно їх назвати.

СКІЛЬКИ ЧОГО?
Дитину просять оглянути кімнату і назвати якомога більше предметів, що починаються на літеру „К” або „Т”, або „С”, усі скляні чи металеві, всі круглі чи всі білі тощо.

ДОМАЛЮЙ
Малюка просять назвати, чого не вистачає в зображенні предметів, і домалювати ці деталі. Наприклад: вікна будинку, колеса автомобілю тощо.

ЗАКРЕСЛИ
Дитині пропонують таблицю, де у декілька рядків зображено предмети або геометричні фігури. Потрібно закреслити, наприклад, усі ялинки або всі квадрати.

КОРЕКТОР
Матеріал: аркуші з текстом, надрукованим великими літерами. Попросіть дитину знаходити і викреслювати у тексті якусь літеру. Малюк має слідкувати за рядками. Фіксуйте якість роботи дитини (час, за який вона продивляється 3-5 рядків, кількість помилок), заохочуйте її.

РОЗВІДНИКИ
Дитина має розглянути досить складну сюжетну картинку та запам’ятати всі деталі. Потім дорослий ставить запитання по цій картинці.


Дата публикації: 28.10.2016