ѕ≥знайко
ƒо розд≥лу:  орисне дозв≥лл€

«абави п≥д €линкою

ќсобливо на новор≥чн≥ та р≥здв€н≥ св€та. “ож ми, €к Дпров≥дн≥ фах≥вц≥У, хочемо розпов≥сти про своњ улюблен≥ конкурси-≥гри до новор≥чних св€т, так би мовити, з перших вуст. ќсь т≥льки проханн€чко дл€ батьк≥в Ц ну не треба нам щовечора  без в≥дпочинку одразу вс≥ ≥гри пропонувати. “реба €кось з перервами! ¬≥д них же ≥ втомитис€ можна. ј ось вам гратис€ з нами Ц сл≥д обовТ€зково. “ак весел≥ше! “а й визнайте, бавитис€ ви не менше за нас любите Ц еге ж?!

Ќав≥ть €кщо с≥чень не прин≥с сн≥гу, це не прив≥д нудьгувати. ћи, малюки, сн≥жинок намести можемо аж на ц≥лу замет≥ль! Ќе в≥рите? —лухайте рецепт: приготуйте дл€ нас др≥бн≥ ватн≥ кульки. ћи ж розпушимо њх, щоб вони були схож≥ на сн≥жинки. ј пот≥м розважимо вас змаганн€ми на найлетюч≥шу б≥лу красуню: кожен учасник дмухатиме на свою сн≥жинку. ј виграЇ той, чи€ сн≥жинка найдовше протримаЇтьс€ на льоту.

ј можна й по-≥ншому, але теж з ватою. –обимо ватн≥ кульки. ’тось стаЇ ≥з порожн≥м пакетом навпроти гурту (на в≥дстан≥ 5-6 крок≥в). ≤ намагаЇтьс€ зловити цим пакетом €комога б≥льше кульок, €к≥ кидатиме кожен учасник. —н≥жки, €к ви розум≥Їте, одночасно кидати ми не будемо, а то вже ц≥лий сн≥гопад вийде. ’очаЕ

ѕот≥шать вас ≥ наш≥ Дспок≥йн≥У ≥гри. Ќаприклад, асоц≥ац≥њ. ¬играЇ той, хто скаже найб≥льше сл≥в, що називають предмети, €к≥ повТ€зан≥ з новор≥чними св€тами та зимою (й, зв≥сно, по€снить, чому!).

ј ще до св€та треба п≥дготувати й улюблен≥ мТ€к≥ ≥грашки! јдже вони будуть головними геро€ми новор≥чних перегон≥в. як це? «апросто: ус≥ ми станемо в коло. ƒвом учасникам, що сто€тимуть навпроти один одного, вручать ≥грашки (наприклад, мишу ≥ кота). «а командою ведучого (€кий, до реч≥, може також грати) учасники передаватимуть ≥з рук у руки по колу ≥грашку: н≥би миша Дт≥каЇУ в≥д кота, €кий намагатиметьс€ њњ ДназдогнатиУ. … радимо не ловити іав, адже той, хто не встигне передати мишу, коли њњ ДзловитьУ к≥т, вибуваЇ з кола. ѕереможц€ми стануть т≥ двоЇ учасник≥в, що останн≥ми залишатьс€ у кол≥.

« ≥грашками можна орган≥зувати й ≥ншу добре знайому гру. ЌазиваЇтьс€ вона Д“епло Ц гар€чеУ! ѕамТ€таЇте? Ќу, це коли за допомогою п≥дказок треба знайти захований предмет. якщо звучить ДтеплоУ Ц це означаЇ, що учасник близько до знах≥дки, а €кщо ДхолодноУ Ц навпаки. “≥льки домовимос€ Ц ми перш≥ ховатимемо ≥грашку в к≥мнат≥! (√равцев≥, що шукатиме, доведетьс€ вийти.)

ј ось дл€ наступного конкурсу, дорог≥ батьки, вам треба гарно п≥дготуватис€. „ого похнюпилис€? Ќу, добре-добре, хоча б просто запас≥тьс€ дек≥лькома ватманами чи аркушами, намалювавши на них сн≥говик≥в. јле без нос≥в! Ќоси ми будемо робити з пластил≥ну ≥ приклеювати до ватман≥вЕ ≥з завТ€заними очима. ƒл€ цього прикр≥п≥ть ватмани до ст≥ни або дверей. ¬руч≥ть нам пластил≥нов≥ морквини-носи, завТ€ж≥ть оч≥ й сл≥дкуйте, щоб ми не ДзаблукалиУ на шл€ху до ватман≥в. ј можете й сам≥ спробувати себе у рол≥ такого художника, €кщо не в≥рите, що буде весело!

” скарбничц≥ наших улюблених ≥гор маЇ бути забавка п≥д назвою Дялинки буваютьЕУ ¬и називаЇте нам р≥зн≥ приклади, €кими можуть бути €линки (ДпухнастимиУ, ДвисокимиУ, ДзеленимиУ тощо) й мимовол≥ промовл€Їте €кийсь неправильний вар≥ант (ДквадратнимиУ, ДкрилатимиУ). ј ми погоджуЇмос€ або не погоджуЇмос€ з вашими прикладами. якщо ми не пом≥тимо помилки, то виграЇте ви. јле нас не так легко збити з пантелику.  ƒо реч≥, зам≥сть €линок, можна придумати й багато ≥нших вар≥ант≥в: Д—н≥г буваЇЕУ,  ДЌовий р≥к буваЇЕУ

“ак, начебто все найважлив≥ше розказали! “ож, дорог≥ доросл≥, вже дуже-дуже чекаЇмо розваг.

« повагою, ваша малеча : )



ƒата публикац≥њ: 08.01.2014