ѕ≥знайко
ƒо розд≥лу: ѕ≥дготовка до школи

як обрати ≥деальну школу дл€ дитини

”с≥ батьки, виховуючи нащадк≥в, пост≥йно стикаютьс€ з вибором. як назвати дитину? „им годувати? як≥ чоб≥тки купити? ” €кий садочок в≥ддати? Ќу ≥ нарешт≥, €к обрати гарну школу? «в≥сно, виб≥р школи Ц це не т≥льки визначенн€ майбутнього дитини, а й те, €к буде орган≥зовано житт€ вс≥Їњ родини принаймн≥ наступн≥ 9 рок≥в.

ј €ка вона, гарна школа? ƒл€ когось це школа на рад€нський лад, дл€ ≥нших Ц сучасна, з охороною, басейном та поглибленим вивченн€м к≥лькох ≥ноземних мов. ƒл€ декого Ц це ≥ндив≥дуальний п≥дх≥д та психолог≥чний комфорт дитини, а дл€ когось Ц жорстка дисципл≥на та пост≥йний нагл€д.

якщо ви прочитали про школу на форумах (http://www.osvita.com.ua/schools/), опитали своњх знайомих/сус≥д≥в/матусь/учн≥в та вир≥шили в≥дв≥дати школу, обовТ€зково зверн≥ть увагу на таке.

  1. ¬≥дстань до школи.

якщо ви не хочете, аби дитина приходила до школи уже втомленою та змученою, то шл€х до м≥сц€ навчанн€ не повинен займати 15 хв п≥шки чи 30 хв транспортом.

  1. ѕерший погл€д на школу.

ѕодив≥тьс€, чи Ї л≥хтар≥ навколо школи, чи працюють вони.

якщо дитина самост≥йно ходитиме до школи, то на њњ шл€ху не повинно бути нерегульованих переход≥в через проњжджу частину, вузьких дор≥жок повз гараж≥ та ≥нших небезпечних д≥л€нок.

ќц≥н≥ть стан шк≥льного стад≥ону. “ам д≥ти не т≥льки навчатимутьс€ ф≥зичноњ культури, а й гратимутьс€ п≥д час перерв та п≥сл€ урок≥в.

  1. ќзнайомленн€ з≥ школою.

ѕоспостер≥гайте за охороною: чи зупин€ють незнайомц≥в, чи випускають д≥тей п≥д час урок≥в.

«ав≥тайте до њдальн≥: чим харчують, наск≥льки чист≥ прибори, чи миють д≥ти руки, чи пильнують учител≥ за пор€дком п≥д час перерв тощо.

«азирн≥ть до туалету: там мають бути крани ≥з гар€чою й холодною водою, двер≥ у каб≥нках, чистота.

  1. ќзнайомтесь ≥з розкладом.

ƒл€ 1-х клас≥в 4 уроки на день Ц норма, €кщо б≥льше Ц дитина втомлюватиметьс€.

“акож поц≥кавтесь, €к≥ гуртки Ї у школ≥. Ѕагато батьк≥в хоче, аби дитина в≥дв≥дувала ≥ танц≥, ≥ малюванн€, ≥ музику. јле €кщо у школ≥ Ї ц≥ гуртки, то можна за р≥к чи два в≥дв≥дуванн€ њх дитиною визначити, що њй подобаЇтьс€, ≥ вже пот≥м обрати щось одне у спецшкол≥. ƒ≥знайтес€, ск≥льки д≥тей у клас≥, на €к≥ предмети клас д≥литьс€ на групи. Ѕ≥льше 30 д≥тей у клас≥ Ц це вже забагато.

  1. ѕедагог≥чний склад.

 оли будете сп≥лкуватис€ з кимось ≥з адм≥н≥страц≥њ школи, запитуйте все, що вас ц≥кавить. «верн≥ть увагу на те, €к вам в≥дпов≥дають.

Ќу ≥ нарешт≥, час познайомитис€ з першою вчителькою. —аме в≥д нењ залежатиме, чи полюбить ваша дитина навчатис€. якщо ви бачите, що дитин≥ вчителька сподобалас€ ≥ в них склалис€ гарн≥ взаЇмини, то все ≥нше в школ≥ стаЇ не таким вже й важливим.



ƒата публикац≥њ: 16.05.2016