ѕ≥знайко
ƒо розд≥лу: ѕ≥дготовка до школи

«≥ св€том ѕершого дзвоника!

 

ѕ≥знайко разом з ус≥м колективом своњх пом≥чник≥в в≥таЇ вас ≥з цим зворушливим моментом ≥ зичить мамус€м ≥ татус€м терп≥нн€ та розум≥нн€, а першачкам Ц талановитих незаангажованих вчител≥в.
Ѕорсучок також хоче нагадати батькам:

Ц перш≥ дн≥ дитини в школ≥ це стрес. ÷е незвичний режим дн€ п≥сл€ л≥та, п≥сл€ дит€чого садочка. «ауважте, що дитина буде б≥льше втомлюватис€, доки не пройде адаптац≥йний пер≥од, тож не навантажуйте њњ окр≥м шк≥льних зан€ть ще й парою-тр≥йкою гуртк≥в;

Ц в першому клас≥ немаЇ оц≥нок, вчител≥ користуютьс€ лише схвальними коментар€ми чи р≥зноман≥тними позначками. јле й надал≥ намагайтес€ не перетворити дитину на Ђвипрошувачаї гарних оц≥нок. ѕамТ€тайте, що оц≥нки Ц не найголовн≥ше у житт≥. ƒо того ж оц≥нки часто Ї субТЇктивним критер≥Їм, бо виставл€ютьс€ простою людиною, €к≥й властиво помил€тис€, мати Ђулюбленц≥вї, бути не в тому настроњ;

Ц прислухайтес€ в першу чергу до дитини. ” вчител€ таких 25Ц30, а подекуди ≥ б≥льше учн≥в, у вас дитина Ц одна. ’то €к не ви краще за вс≥х знаЇ њњ;

Ц але й приготуйтес€ до того, що ваш авторитет на даному етап≥ тр≥шки послабшаЇ. ” початков≥й школ≥ д≥т€м властиво б≥льше дов≥р€ти першому вчителев≥. ≤ виправл€ти сказане вчителем потр≥бно буде лише у випадку, коли в≥н справд≥ помиливс€. ѕоважайте образ першого наставника, €кий формуватиметьс€ у дитини в школ≥;

Ц не проіавте труднощ≥, що можуть виникнути у дитини на початковому етап≥ оволод≥нн€ учбовими навичками. ¬ажливо: не пор≥внюйте свою дитину ≥з сус≥дськими ≤ванком чи ћар≥йкою.  ожна дитина розвиваЇтьс€ по-своЇму. ≤ €кщо паличкам у пропис≥ ще далеко до ≥деальних, то знайд≥ть одну б≥льш-менш вдалу Ц ≥ похвал≥ть дитину;

Ц н≥коли не пор≥внюйте хлопчик≥в ≥ д≥вчаток, не ставте одних у приклад ≥ншим: вони р≥зн≥ нав≥ть за б≥олог≥чним в≥ком Ц д≥вчатка зазвичай Ђстарш≥ї за ровесник≥в-хлопчик≥в;

Ц пор≥внюйте свою дитину сьогодн≥ з≥ своЇю дитиною вчора. Ќе скуп≥тьс€ на похвалу!

Ц створюйте позитивний образ школи, не дозвол€йте соб≥ фраз типу Ђу школ≥ н≥хто з тобою панькатис€ не будеї, Ђой, знаю €, чому вас там у школ≥ вчать Ц н≥чому путньомуї.

¬ипровадивши дитину до школи, не сл≥д розслабл€тис€! ƒуже важливо спостер≥гати за њњ адаптац≥Їю ≥, перш за все, за њњ настроЇм. якщо ваш маленький школ€рик ≥з рад≥стю йде до школи, любить д≥знаватис€ щось нове, а повертаючись додому, ≥з захватом розпов≥даЇ про своЇ шк≥льне житт€, то турбуватис€ нема про що. якщо ж навпаки, то сл≥д одразу ж шукати причину. ¬ першу чергу, потр≥бно звернути увагу на стосунки дитини з однокласниками. ѕоц≥кавтесь у вчител€, €к справи у вашоњ дитини. ѕамТ€тайте, тепер вчитель Ц це ваш в≥рний союзник у виховному процес≥, тож дуже важливо знайти з ним взаЇморозум≥нн€.

ЅажаЇмо вам лише приЇмних вражень в≥д шк≥льних рок≥в ≥ виплеканоњ справжньоњ жаги до знань!



ƒата публикац≥њ: 01.09.2014