ѕ≥знайко
ƒо розд≥лу: «доров'€ дитини

„и правильно говорить ваш малюк. „астина 3 (заключна)

«а словами логопед≥в, причини таких порушень р≥зноман≥тн≥. ÷е можуть бути:

  • негативн≥ фактори в пер≥од ваг≥тност≥ чи полог≥в,
  • в≥дсутн≥сть достатньоњ уваги до малюка (≥детьс€ не лише про зан€тт€ з дитиною, а й про саме сп≥лкуванн€),
  • част≥ хвороби, ≥нфекц≥њ та травми до 3 рок≥в,
  • спадков≥ чинники,
  • анатом≥чн≥ особливост≥ щелепно-лицевого апарата тощо.

Ќа неправильний розвиток мовленн€ впливаЇ нав≥ть надм≥рне смоктанн€ пальц€ дитиною. ÷€ мила дит€ча звичка д≥йсно здатна завдати довол≥ серйозних проблем у процес≥ формуванн€ вимови. ќстанн≥ досл≥дженн€ л≥кар≥в показали, що негативний вплив на орган≥зм, викликаний ц≥Їю звичкою, ≥снуЇ. Ќасл≥дками можуть стати порушенн€ правильного формуванн€ щелепно-лицевого апарата, неправильний прикус (особливо коли малюк смокче палець у пер≥од активного прор≥занн€ зуб≥в). якщо у дитини вже Ї молочн≥ зубки, то ц€ звичка може призвести до њх викривленн€. ”с≥ ц≥ зм≥ни особливо впливають на мовленн€ дошк≥льника. «окрема, спостереженн€ доктор≥в ¬ашингтонського ун≥верситету разом ≥з чил≥йськими колегами у 2009 р. за групою ≥з 128 д≥тей показали, що малюки, €к≥ пост≥йно смоктали палець або соску у в≥ц≥ 3 рок≥в, у пер≥од 5Ц7 рок≥в утрич≥ б≥льше схильн≥ до дефект≥в мовленн€, ан≥ж њхн≥ однол≥тки, €к≥ не мали такоњ звички.

“аким чином, будьте уважн≥ до свого малюка. “актично виправл€йте помилки у мовленн≥ дитини. якщо малюк неправильно вимовл€Ї звук, не см≥йтес€ над дитиною, не свар≥ть њњ. ѕ≥дтримуйте њњ ≥ хвал≥ть нав≥ть за незначн≥ усп≥хи. ” гр≥ та при навчанн≥ користуйтес€ книгами з картинками Ц д≥т€м важко сприймати слова, в≥д≥рван≥ в≥д зображень, нехай дитина взаЇмод≥Ї з ус≥ма членами родини, давайте њй дорученн€. ќсобливо позитивно на мовленн€ дошк≥льника впливаЇ розвиток др≥бноњ моторики рук, тому корисними будуть ≥гри з др≥бними ≥грашками, малюванн€, апл≥кац≥њ тощо. «апамТ€тайте, що найкращим прикладом дл€ дитини Ї ви сам≥, зокрема й у процес≥ розвитку мовленн€. “ож чим правильн≥ше, без Ђсюсюканн€ї, говоритимете ви з дитиною, тим правильн≥шим буде њњ мовленн€.





ƒата публикац≥њ: 06.02.2014