ѕ≥знайко
ƒо розд≥лу: «доров'€ дитини

„и правильно говорить ваш малюк. „астина 1

«а психолого-педагог≥чною терм≥нолог≥Їю, це так званий Ђсенситивний пер≥одї дл€ розвитку мовленн€, коли орган≥зм дитини найб≥льш чутливий до в≥дпов≥дного впливу ≥з зовн≥шнього середовища та ф≥з≥олог≥чно й психолог≥чно готовий до засвоЇнн€ нових знань. “ому в цей час батькам особливо варто сл≥дкувати за тим, щоб дитина опановувала навички ≥ вм≥нн€ правильно говорити. ƒефекти мовленн€ треба виправл€ти €комога ран≥ше, аби уникнути проблеми в майбутньому. ” питанн≥, €к вчасно розп≥знати проблеми з Ђнеслухн€ним €зичкомї, вам допоможуть поради в≥д логопед≥в ≥ л≥кар≥в. 

ѕсихологи вид≥л€ють загалом два типи д≥тей в≥дпов≥дно до розвитку мовленн€: Ђбалакуниї та Ђмовчуниї.

 ѕерший тип дуже активний, комун≥кабельний. “ак≥ малюки пост≥йно любл€ть щось розпов≥дати, запитувати ≥ легко адаптуютьс€ до нових умов. ЂЅалакуниї зазвичай ран≥ше за ≥нших своњх однол≥ток починають говорити.

Ђћовчуниї, за словами психолог≥в, б≥льш схильн≥ до спогл€данн€. ¬они починають говорити п≥зн≥ше, але њхнЇ мовленн€ майже завжди ч≥тке ≥ без дефект≥в. √оловне дл€ таких малюк≥в, щоб њх слухали та розум≥ли, тому батьки мають бути особливо уважними до сл≥в д≥тей цього типу.

¬изначенн€, до €кого саме типу Ц Ђбалакун≥вї чи Ђмовчун≥вї Ц  належить ваша дитина, допоможе виробити оптимальну модель повед≥нки у процес≥ сп≥лкуванн€ з малюком. ќднак €кщо у 2Ц3 роки дитина не заговорила, варто звернутис€ до логопеда.

ѕродовженн€ статт≥ читайте за тиждень на нашому сайт≥ у розд≥л≥ дл€ батьк≥в Ђ ориснеї.



ƒата публикац≥њ: 28.02.2017