ѕ≥знайко
ƒо розд≥лу:  орисне дозв≥лл€

Ќовий погл€д на малюванн€

як часто д≥ти потребують до себе уваги? ѕост≥йно. ўо з цим робити? „асто р≥шенн€ просте: Ђ≤ди помалюйї. ÷е спрацьовуЇ, але з доросл≥шанн€м дитин≥ набридаЇ, ≥ Ї ризик почути: ЂЌе хочуї.

як же зац≥кавити д≥тей таким зан€тт€м, €к малюванн€? —права в тому, що це не просто спос≥б в≥двол≥кти й зайн€ти дитину, це також ≥ корисно.

Ќаприклад, пальчикове малюванн€ розвиваЇ др≥бну моторику рук, тематичне мистецтво допомагаЇ розвинути у€ву та актив≥зуЇ мисленн€ тощо.

ƒо того ж образотворче мистецтво може захопити ≥ дорослих, а часом нав≥ть сильн≥ше, н≥ж самих д≥тей. ¬се залежить в≥д того, з €кого боку п≥д≥йти.

јдже що ми у€вл€Їмо п≥д словом Ђмалюванн€ї? ÷е ол≥вц≥, фломастери, фарби та аркуш паперу. јле насправд≥ все не так просто. ¬арто лише Ђув≥мкнутиї свою у€ву.

  1. «ам≥сть фарб можна вз€ти мильн≥ бульбашки, розлити в дек≥лька невеликих Їмкостей ≥ додати в кожну по краплин≥ р≥зних фарб, розм≥шати ≥ пускати на пап≥р. ¬ийде малюванн€ кольоровими мильними бульбашками Ц вони схож≥ на звичайн≥, але б≥льш €скрав≥, ≥ коли лускають, на папер≥ залишаютьс€ ц≥кав≥ кольоров≥ кола.
  2. ћалюванн€ €к створенн€ апл≥кац≥њ. “ут можна використовувати мало не все, що спаде на думку,Ц пластил≥н, розмальован≥ кам≥нчики, шматочки кольорового паперу, б≥сер. ћожна провести урок на вулиц≥, долучаючись до природи. јдже там знайдутьс€ р≥зн≥ матер≥али дл€ створенн€ шедевра Ц листочки, пелюстки, трава, шкаралупки, к≥сточки.
  3. ћалюванн€ воском. ƒл€ початку необх≥дно зафарбувати б≥лий аркуш у €кийсь темний кол≥р (краще чорний або темно-син≥й, але можна ≥ будь-€кий ≥нший). ѕот≥м дати аркушу п≥дсохнути, вз€ти шматочок в≥д св≥чки ≥ натерти аркуш. “епер усе готово дл€ створенн€ малюнка, сл≥д лише вз€ти зубочистку або с≥рник (можна нав≥ть ручку, що вже не пише) ≥ виводити на папер≥ будь-€к≥ образи. „ерез на€вн≥сть воску на папер≥ при тиску чимось гострим фарба стираЇтьс€ ≥ залишаЇтьс€ б≥лий сл≥д, що перетворюЇтьс€ на незвичайне твор≥нн€.
  4. ўе один досить простий ≥ захопливий вид малюванн€ Ц п≥сочний. “реба намалювати св≥й малюнок простим ол≥вцем, пот≥м обвести його р≥дким клеЇм Ђѕ¬јї, посипати зверху п≥ском (можна будь-€кою розсипчастою речовиною Ц манкою, рисом тощо).  оли висохне Ц перевернути аркуш ≥ видалити зайвий п≥сок. ƒл€ кращого збер≥ганн€ можна нанести на малюнок лак.

÷е лише незначна частина з того, €к можна захопити дитину малюванн€м. ¬се залежить в≥д вашоњ фантаз≥њ. ¬перед!



ƒата публикац≥њ: 13.07.2016