ѕ≥знайко
ƒо розд≥лу:  орисне дозв≥лл€

як учити дитину малювати

—в≥т дитини наповнений €скравими, незвичними барвами, казковими зображенн€ми. ’аотичне сприйн€тт€ малечею д≥йсност≥ в≥др≥зн€Їтьс€ в≥д конкретних у€влень дорослих. ћалюванн€ й розфарбовуванн€ Ц найулюблен≥ш≥ зан€тт€ д≥тей Ц допомагають батькам у€вити св≥т свого малюка. ѕрагненн€ дитини до в≥льного малюванн€, експеримент≥в з кольорами Ї природним. “ож розмальован≥ шпалери, подр€пан≥ мебл≥, розписан≥ руки та кол≥на св≥дчать про нормальний розвиток творчих зд≥бностей дитини.
ћалюка ц≥кавить не ст≥льки сюжет малюнка, ск≥льки сам процес. ћалюванн€ допомагаЇ дитин≥ в≥дчути себе творцем, першов≥дкривачем; даруЇ рад≥сть ≥ впевнен≥сть у соб≥. ƒ≥ти любл€ть зм≥шувати й розмивати, ДвидобуватиФ новий кол≥р. ћалюванн€ Ц це незвичайна под≥€ дл€ малеч≥, ключ до емоц≥йного розум≥нн€ мистецтва.
≤снуЇ три кольори, €к≥ не можна отримати шл€хом зм≥шуванн€. ÷е жовтий, син≥й ≥ червоний. ¬ результат≥ зм≥шуванн€ ≥нших барв можна отримати: зелену (з жовтоњ та синьоњ), оранжеву (з жовтоњ та червоноњ), ф≥олетову (з червоноњ та синьоњ). —п≥вв≥дношенн€ кольор≥в може зм≥нюватис€ за своЇю насичен≥стю, тому виникаЇ жовтуватий, св≥тло-блакитний, рожевий. ¬се це можна розпов≥сти та показати малюков≥, навчити його експериментувати з барвами д≥йсно хороших акварельних фарб (њх легше зм≥шувати, ≥ вони дають б≥льш чист≥ тони, н≥ж гуаш).
¬≥льне малюванн€ фарбами шл€хом њх зм≥шуванн€ Ц захопливе зан€тт€. ѕокаж≥ть дитин≥, €к правильно це робити. Ќа ст≥л чи п≥длогу поклад≥ть клейонку або газету. Ќамоч≥ть цупкий аркуш паперу (прогладивши його змоченою губкою), занурте пензлик в одну з р≥дких фарб ≥ обережно провед≥ть по аркушу. ѕеред тим €к занурити пензлик в ≥ншу фарбу, помийте його у скл€нц≥ з водою. Ќ≥би випадково, можна провести пензликом, змоченим у вод≥ (без фарби),Ц вода зм≥шуЇтьс€ з фарбами на аркуш≥, завд€ки цьому зТ€вл€ютьс€ н≥жн≥, розмит≥, св≥тл≥ нап≥втони. «апитайте у дитини, чи хоче й вона спробувати так зробити. “аким буде ваш перший урок творчого малюванн€.
—початку нехай дитина зображуЇ те, що њй захочетьс€. “рохи згодом можна запропонувати њй малювати п≥д час читанн€ вами казки або опов≥данн€. ѕ≥сл€ малюванн€ поговор≥ть про те, що зображено на малюнку, запитайте у дитини, що вона в≥дчувала.  оли малюнки висохнуть, обовТ€зково почеп≥ть њх у в≥тальн≥, кухн≥ або передпокоњ. ‘антастичн≥, незвичайн≥ ДкартиниФ малюка перетвор€ть вашу оселю на казкову галерею ≥ в≥дкриють вам щ≥линку в неймов≥рний св≥т дитинства.


ƒата публикац≥њ: 10.09.2012