Пізнайко
До розділу: Корисне дозвілля

Ігри з дітьми на пляжі

Риба й сіті
Вибирають двох ведучих. Гравці заходять по пояс у воду і розпливаються в різні боки.
За сигналом дорослого ведучі, тримаючись за руки, починають «ловити рибу», намагаючись упіймати кого-небудь із гравців. Полоненим вважається той, навколо кого ведучі зімкнуть руки і опустять їх на воду.
Полонений приєднується до ведучих. Таким чином, розміри «сіті» збільшуються. Закінчується гра тоді, коли вся «риба» буде виловлена.

Закинь м’яч
Місце, огороджене для цієї гри, ділиться мотузками (або прапорцями) на три поля.
У грі беруть участь дві команди, кожна стає у шеренги на середньому полі, вздовж мотузок. Поле, що розкинулося позаду команди, вважається її територією.
Дорослий подає сигнал і кидає великий гумовий м’яч у центр середнього поля. Завдання команд – заволодіти м’ячем і перекинути його на територію противників, які, у свою чергу, захищаються, відбиваючи м’яч руками.
Гра триває три–п’ять хвилин. Виграє команда, яка частіше закидала м’яч на чужу територію.

Каруселі
Учасники гри стають у коло і розподіляються на перший-другий. Другі номери беруть за руки своїх сусідів, які стоять праворуч і ліворуч, лягають спинами на поверхню води, а ноги зводять у центрі кола.
За сигналом дорослого гравці, які стоять, починають рухатися по колу спочатку в один бік, а потім у другий. При цьому вони можуть наспівувати якусь веселу пісеньку.
Такі розваги дуже подобаються дітям.

Фонтан
Починається гра так само, як і попередня. Другі номери лягають спинами на воду, ногами – в центр кола і починають робити ногами такі рухи, як під час плавання кролем,– утворюється фонтан.
Другі номери можуть лягати головами в коло. Тоді фонтан буде об’ємніший. На великих спортивних святах роблять фонтан у два кола – це дуже красиве видовище.

М’яч під водою
Дві команди стають у шеренгу паралельно до берега річки: одна – ліворуч від ведучого, друга – праворуч. Рахунок номерів у командах починається від ведучого.
Розтягнувшись між собою на витягнуті руки, учасники гри заходять у воду по груди і повертаються обличчям до берега. Ведучий кидає м’ячі першим номерам і дає сигнал про початок гри. Члени команди починають по черзі передавати під водою м’яч одне одному. І так п’ять разів.
Коли м’яч повертається до першого номера, ведучий нараховує команді три очки. Якщо ж хтось із гравців випустить м’яч із рук і він випливе на поверхню води, команду штрафують на одне очко.
Коли перші й останні номери в командах одержують м’ячі, вони мають підняти їх над головою.
Перемагає команда, яка набрала найбільшу кількість очок.

Чапля і жабенята
(глибина до пояса)
Учасники створюють коло й беруться за руки. Один гравець призначається «чаплею», троє – «жабенятами». Чапля ловить жабенят, яким дозволяється виходити з кола, пірнаючи під руками гравців у різних напрямках і знову виринаючи в коло. Чапля може виходити з кола й повертатися в нього, тільки перестрибуючи через руки гравців (для чого ті трохи присідають). Спіймане жабеня міняється роллю з чаплею, і гра триває.

Щука
(глибина до грудей)
Гравці стають у шеренгу. Одного з них обирають «щукою». Він стає на відстані 10–15 кроків попереду шеренги й повертається до неї спиною. За сигналом керівника гравці наближаються до щуки, намагаються підійти до неї якомога ближче.
Раптом керівник вигукує «Щука пливе!» Щука швидко обертається, а гравці у цю мить мають сховатися – пірнути з головою під воду. А той, хто не встигне своєчасно пірнути і його помітила щука, вибуває з гри. Перемагає той, хто зуміє першим наблизитися до щуки й залишитися непоміченим.



Дата публикації: 29.06.2016