ѕ≥знайко
ƒо розд≥лу: ѕ≥дготовка до школи

ўо таке готовн≥сть дитини до школи

ЂЅути готовим до школи Ц не означаЇ ум≥ти читати, писати ≥ рахувати. Ѕути готовим до школи Ц означаЇ бути готовим усьому цього навчитис€ї. Ћ. ј. ¬енгер, дит€чий психолог.

Ќ≥, це не означаЇ, що ви даремно вчили абетку та невтомно рахували €блука. ÷е означаЇ, що так≥ навички, €к не дивно,Ц не головне у готовност≥ дитини до школи.

¬ ≥нтелектуальному план≥ у дитини мають бути: певний р≥вень п≥знавальних ≥нтерес≥в, готовн≥сть до зм≥н, бажанн€ вчитис€. Ќеобх≥дн≥ ум≥нн€ долати труднощ≥ та доводити розпочату справу до завершенн€. ¬ажлив≥ дл€ усп≥шного навчанн€ й анал≥тичн≥ навички: ум≥нн€ пор≥внювати, з≥ставл€ти, робити висновки та узагальненн€.

ѕершокласник легко вчитиметьс€, €кщо в≥н допитливий, уважний, з ц≥кав≥стю шукаЇ в≥дпов≥д≥ на питанн€, ум≥Ї слухати ≥ виконувати не дуже привабливе завданн€.

Ќапрацьовувати ус≥ ц≥ навички сл≥д щодн€ (≥гри, л≥пленн€, читанн€, сп≥лкуванн€), продовжуючи вдосконалювати њх прот€гом навчального року.

¬м≥нн€ сп≥лкуватис€ з однол≥тками, а також здатн≥сть виконувати роль учн€ допоможуть швидко адаптуватис€ у шк≥льному колектив≥. ƒ≥т€м, €к≥ не в≥дв≥дували дит€чий садок, можливо, попервах у клас≥ буде дещо складно. јдже у таких малюк≥в ум≥нн€ сп≥лкуватис€ у дит€чому колектив≥ ще не сформоване. ћожуть виникати непорозум≥нн€ з однокласниками, зТ€вл€тис€ сл≥зки, в≥дчутт€ незахищеност≥. Ќе пан≥куйте, а тримайте т≥сний звТ€зок з учителем. –азом з ним ви допоможете своЇму першокласнику в≥дчути себе комфортно.

ƒитина маЇ бути досить самост≥йною: вм≥ти од€гатис€ ≥ розд€гатис€, перевзуватис€, завТ€зувати шнурки, заст≥бати іудзики, ум≥ти користуватис€ туалетом.

Ќе зайвим буде перед школою в≥дв≥дати пед≥атра. Ќав≥ть €кщо дитина ц≥лком здорова, ви отримаЇте рекомендац≥њ щодо проф≥лактики захворювань, загартовуванн€.



ƒата публикац≥њ: 03.08.2016