ѕ≥знайко
ƒо розд≥лу:  орисне дозв≥лл€

як п≥д≥брати домашнього улюбленц€ дл€ дитини. „астина 1

ƒискус≥€, чи заводити домашнього улюбленц€ у родину з дошк≥льн€тком, триваЇ давно. ƒе€к≥ ветеринари та батьки категорично проти такого Ђпоповненн€ї, адже це загрожуЇ малюкам ≥ дорослим р≥зними ≥нфекц≥€ми й захворюванн€ми, €к≥ можуть переносити тваринки. ≤нш≥ ж схвально ставл€тьс€ до тварин у дом≥, але застер≥гають, що це маЇ супроводжуватис€ ретельною г≥г≥Їною дл€ член≥в с≥мТњ та осел≥, а також систематичними походами з улюбленцем до ветеринара дл€ щеплень.

якщо ви належите до другоњ категор≥њ, то радимо заводити домашн≥х тварин, коли малюку вже виповнитьс€ 3-4 роки. ƒитина у цьому в≥ц≥ здатна розум≥ти, що тварина Ц це не ≥грашка, а жива ≥стота. ƒошк≥льник уже може дотримуватис€ правил поводженн€ з тваринами. ќдначе р≥шенн€ про нового члена родини маЇ прийн€ти ус€ с≥мТ€, без вин€тк≥в. јдже, погл€ньмо правд≥ в в≥ч≥, все одно догл€дати за улюбленцем будете ви, батьки.

—першу дамо в≥дпов≥дь на запитанн€, €ку ж саме тварину обрати.

ѕсихологи рад€ть обирати домашнього улюбленц€ не лише з огл€ду на в≥к дитини, а й в≥дпов≥дно до темпераменту та характеру малюка. ѕогодьтес€, холерик навр€д чи спостер≥гатиме за житт€м гризун≥в у кл≥тц≥ або неповороткою черепашкою. ¬≥н, скор≥ше, в≥ддасть перевагу активн≥й гр≥ з собакою чи к≥шкою.

ƒ≥ти

ƒо реч≥, варто памТ€тати, що неконтактн≥ тварини Ц черепашки, €щ≥рки, рибки, хомТ€чки, птахи Ц не створюють ефекту Ђсп≥лкуванн€ї з дитиною. “ож заводити њх рад€ть, коли дитина почне захоплюватис€ спостереженн€м за тваринним св≥том. якщо ви вже щаслив≥ власники гризунчика, не забувайте, що ц€ малеча активна зазвичай уноч≥. “ому Ђбудиночкиї гризун≥в не мають сто€ти в дит€ч≥й у темний час доби ≥ заважати спок≥йному сну.

¬загал≥, €кщо йдетьс€ про Ђмалогабаритнихї тварин, вони не бажан≥ у рол≥ домашн≥х улюбленц≥в дл€ дошк≥льн€т через св≥й розм≥р. јдже дошк≥льн€тко може неправильно вз€ти крих≥тку або впустити њњ, й таким чином, зашкодить тварин≥. « ≥ншого боку, м≥ж дитиною ≥ твариною обовТ€зково маЇ бути тактильний контакт. “обто вибирайте тих тваринок, €ких можна гладити, тримати, торкатис€. ÷е надто важливо у дошк≥льний пер≥од.

ƒ≥ти

ѕри вибор≥ Ђкласичнихї улюбленц≥в, таких €к коти чи собаки, насамперед визначтес€ з породою. ¬арто утриматис€ в≥д п≥тбультерТЇр≥в, бультерТЇр≥в, мастиф≥в, тобто агресивних пор≥д собак. Ќепоганими н€ньками та компаньйонами вважаютьс€ дворн€жки, колл≥, сенбернари, спан≥Їл≥, н≥мецьк≥ в≥вчарки, лабрадори. ўодо к≥шок, то кр≥м безпородних кот≥в, що, €к ≥ њхн≥ колеги-гавчики, дуже комун≥кабельн≥ з людьми, гарними друз€ми дл€ д≥тей стануть персидська, аб≥ссинська, с≥амська, сиб≥рська к≥шки, а також сф≥нкси.

” друг≥й частин≥ статт≥ ѕ≥знайко розпов≥сть про те, €к привчити малюка до правил повед≥нки ≥з домашн≥м улюбленцем.


ƒата публикац≥њ: 26.08.2016