ѕ≥знайко
ѕошук на сайт≥
ƒо розд≥лу: ѕсихолог≥чн≥ тести дл€ д≥тей

ѕро що розпов≥сть дит€чий малюнок? „астина 4

„астина 4

 ожна барва маЇ власне символ≥чне значенн€:

  • темно-син Ц зосереджен≥сть на внутр≥шн≥х проблемах, потреба у спокоњ, самоанал≥з;
  • син€ Ц упевнен≥сть ≥ спок≥й. Ўкола синього кольору Ц ознака хорошоњ адаптац≥њ до навчального процесу;
  • зелена Ц вр≥вноважен≥сть, незалежн≥сть, наполеглив≥сть, уперт≥сть, прагненн€ бути в безпец≥;
  • червона Ц сила вол≥, ексцентричн≥сть, направлен≥сть зовн≥, агрес≥€, п≥двищена активн≥сть, збудлив≥сть, конфл≥кт;
  • жовта Ц позитивн≥ емоц≥њ, безпосередн≥сть, допитлив≥сть, активн≥сть, оптим≥зм;
  • рожева Ц н≥жн≥сть, чутлив≥сть;
  • фолетова Ц фантаз≥€, ≥нтуњц≥€, емоц≥йна та ≥нтелектуальна незр≥л≥сть (д≥ти часто обирають цю барву);
  • коричнева Ц пов≥льн≥сть, ф≥зичний дискомфорт, часто Ц негативн≥ емоц≥њ;
  • чорна Ц подавлен≥сть, протест, руйнац≥€, потреба у зм≥нах;
  • сра Ц Ђв≥дсутн≥стьї кольору, байдуж≥сть, в≥дсторонен≥сть, бажанн€ п≥ти, не пом≥чати того, що тривожить.


Ќезалежно в≥д кольору, повн≥стю заштрихован≥, зафарбован≥, замазан≥ ф≥гури сигнал≥зують про негативн≥ переживанн€. «афарбоване викликаЇ у малюка значну тривогу чи страх. ÷е може бути €к ф≥гура бабус≥, що хвор≥Ї, так ≥ л≥кар з уколом чи злий пес.

ѕ–≈ƒћ≈“»

—онце Ц символ захисту ≥ тепла, джерело енерг≥њ. «азвичай люди ≥ предмети, зображен≥ на малюнку м≥ж дитиною та сонцем, заважають дитин≥ почуватис€ захищеною в житт≥, користуватис€ теплом та енерг≥Їю.

«ображенн€ др≥бних предмет≥в св≥дчить про ф≥ксац≥ю на правилах, пор€дку, про схильн≥сть стримувати емоц≥њ. ¬елика к≥льк≥сть закритих деталей (іудзики, шафи, в≥кна) символ≥зують заборони, таЇмниц≥, до €ких дитину не допускають.

√оловне п≥д час анал≥зу малюнка Ц загальне враженн€. як≥ емоц≥њ виражено в ньому? –ад≥сть чи сум, любов чи самотн≥сть? ўо живе в душ≥ дитини? ”важн≥ше придив≥тьс€ до дит€чого малюнка.  



ƒата публикац≥њ: 05.09.2016