ѕ≥знайко

ћетодичка дл€ вчител≥в та виховател≥в

ѕ≥знайко рекомендуЇ

“ема :

У¬есн€н≥ казкиФ

ќр≥Їнтовне зан€тт€ дл€ д≥тей 2-6 рок≥в житт€

 

Ќавчальне завданн€: розвиток у€ви.

ћета зан€тт€: розвивати у д≥тей лог≥ку, мисленн€ творчу у€ву, активн≥сть у робот≥, фантаз≥ю. ”чити њх складати нов≥ сюжети, зак≥нченн€ казки на словесн≥й основ≥. ¬досконалювати вм≥нн€ характеризувати персонаж ≥з твору, знаходити дл€ них в≥дпов≥дну м≥м≥ку, ≥нтонац≥ю, пантом≥му. —тимулювати прагненн€ дитини самореал≥зуватис€, самоствердитис€.

 

ћатер≥али: журнал Уѕ≥знайко в≥д 2 до 6Ф є3/2017 (чотири казки ≥з завданн€ми), аркуш ≥з журналу У¬есн€на апл≥кац≥€Ф (картон, вата, фарби, ножиц≥ та клей).

 

’≥д зан€тт€

¬ихователь з д≥тьми розгл€даЇ посилку та пропонуЇ прочитати в≥д кого вона прийшла. ѕосилку з подарунками над≥слав  ѕ≥знайко, також до нењ Ѕорсучок написав листа т≥й груп≥, €ка њњ отримала.

” лист≥ ѕ≥знайко пропонуЇ д≥ткам допомогти йому вир≥шити дек≥лька завдань в ≥нтерактивн≥й форм≥:

-               ўо снилос€ њжачков≥?

ƒ≥ти з вихователем читають казку (ст. 1-4, див. кольорову вкладку пос≥бника) ≥ за допомогою схеми складанн€ забавки до Уўо снилос€ њжачков≥Ф в≥дпов≥дають на питанн€ Ѕорсучка.

-               –озфарбувати зайчен€т, б≥лчен€т ≥ ласок (ст. 9) у т≥ шубки, у €к≥ важливо перевд€гатис€ п≥сл€ зими, щоб њх не побачила лисиц€ (посиланн€ на казку Уѕро ласку, €ка хот≥ла бути особливоюФ, ст. 7-8).

ƒ≥ти розпов≥дають вихователю про те, чому зв≥р≥ перевд€гаютьс€ у У≥нш≥ шубкиФ навесн≥.

-               ѕ≥знайко понаписував сл≥в. Ћише переплутав де€к≥ букви. ѕотр≥бно д≥знатис€, що за слова там сховав Ѕорсучок. (–убрика У√отуЇмось до школиФ).

¬ихователь разом ≥з д≥тьми придивл€ютьс€ до п≥дказок над потр≥бними кл≥тинками. ƒодають деталей фломастером, аби л≥тера перетворилас€ на ≥ншу. та прочитай слова.

-                ƒопомогти ѕ≥знайков≥ зробити У¬есн€ну апл≥кац≥юФ (ст. 14).

ƒ≥ти створюють апл≥кац≥ю з ватних кружечк≥в та кольрового паперу, €к пропонуЇ ѕ≥знайко. «астосовують фантаз≥ю, ножиц≥ та клей.

ѕоки д≥ти працюють, вихователь читаЇ д≥ткам в≥рш напам`€ть Уѕров≥сник весниФ:

—тримить, мов антена,

“онесенька н≥жка -

¬есну просв≥щаЇ

«-п≥д сн≥гу п≥дсн≥жка.

≤ там, де лишаЇ

ѕроталина сл≥д,

«`€вл€Їтьс€ прол≥ска

ѕершого цв≥т.

-               ўо саме –омчик пом≥тив б≥л€ ¬едмед€, «айчика та ƒ€тла? ( азка Уяк –омчик бер≥зки р€тувавФ, ст. 15).

ƒ≥ти читають казку з вихователем та малюють ланцюжок зображень та д≥знаютьс€, що саме –омчик пом≥тив б≥л€ ¬едмед€, «айчика та ƒ€тла (ст. 16).

-               ƒ≥знатис€ назви весн€них кв≥т≥в.

ѕ≥знайко завжди мр≥€в д≥знатис€ про кв≥ти, що розцв≥тають навесн≥. ƒ≥ти з вихователем читають казку Уяк фе€ –еп`€шок зустр≥ла веснуФ (ст. 17-20). ѕ≥сл€ цього д≥знаютьс€ назви кв≥т≥в за допомогою фломастер≥в та вбранн€ фей (ст. 19).

-               ƒопомогти фе€м, що розб≥глис€ хто куди по кв≥тков≥й гал€вин≥, повернутис€ в хатинку до замет≥л≥!

≤нтерактивна гра з використанн€м дидактичного матер≥алу (ст. 21-22 УЅерезнева хуртовинаФ, з використанн€м деталей кольоровоњ вкладки).

 

¬ихователь п≥дводить п≥дсумки зан€тт€, разом з д≥тьми визначаЇ найактивн≥шого та нагороджуЇ кожну дитину медаллю Уƒруг ѕ≥знайкаФ.

 

дата публ≥кац≥њ: 29.03.2018